18.5.14

SPRING LOVER TAG

Λατρευω την ανοιξη και δεν υπηρχε αμφιβολια οτι θα εκανα το tag που μου προτεινε η Nicky απο το υπεροχο blog της (http://nickypan.blogspot.gr/) και την ευχαριστω πολυ που με εβαλε στο παιχνιδι! 



Οι κανονες :
-Αναφερεις το ατομο που σε εκανε tag
-Απανταμε στις ερωτησεις και γραφουμε 3 ερωτησεις επιπλεον σχετικα με την ανοιξη
-Κανουμε tag 10 κοπελες
-Τις ενημερωνουμε

Οι ερωτησεις της Nicky

1) Τι χρωμα εχει η ανοιξη? 

Χρωμα? Τι, μονο ενα??? Δεν γινεται με τιποτα!!! Φανταζομαι ολα τα ζεστα και εντονα χρωματα μαζι!! 

2)Αν επρεπε να φωτογραφισεις την ανοιξη τι φωτογραφια θα εβγαζες? 

Χμμμ..Ενα τοπιο με καταπρασινα βουνα και απο κατω περιβολια με πολυχρωμα ανθισμενα λουλουδια!!! ( υπερβολη? :P )

3)Αν επρεπε να κανεις μια ανοιξιατικη αγορα τι θα εκανες? 

Αααα μου βαζεις δυσκολα :P Καθε φορα θελω και κατι αλλο.. Θα σου πω ποια ηταν η πρωτη μου φετινη αγορα, ενα ωραιο τζιν αμανικο πουα πουκαμισακι!!



Οι ερωτησεις μου

1) Που θα ηθελες να βρισκεσαι ενα ζεστο ανοιξιατικο πρωινο? 
2) Αγοραζεις ανοιξιατικα ρουχα η κατευθειαν καλοκαιρινα? 
3) Ποια ειναι η αγαπημενη σου ανοιξιατικη αποχρωση στο κραγιον σου?

Κοριτσια που κανω tag

Επειδη το ειδα σε αρκετα blogs και οι περισσοτεροι το εχουν κανει θα καλεσω οποια φιλη το δει και αγαπαει την ανοιξη να το κανει!! Θα χαρω να δω τις απαντησεις σας. 

Φιλακιαααααααααααααα πολλα και να εχετε μια ομορφη κυριακη!! 

1 comment:

  1. χαχαχα... Τζιν αμάνικο πουκάμισο εσύ.... τζιν αμάνικο μπουφάν εγώ! Πολλά φιλάκια

    ReplyDelete