5.12.13

DIY : CHRISTMAS WREATH OF PAPER

Γειά σαςςς!!! Οπως σας εχω ξανα πει αυτος ο μηνας εχει Χριστουγεννιάτικο πνευμα. Εχετε στολίσει τα σπίτια σας? Εγω έχω ήδη ξεκινησει και φέτος αποφάσισα να φτιάξω  καποια πράγματα μόνη μου για την διακοσμηση του σπιτιου μου και θα σας τα δείξω όλα! Ας ξεκινήσουμε με το Χριστουγεννιατικο στεφάνι απο χαρτι.Ηταν πολυ ευκολο και ακριβως οτι χρειαζόταν ο τοιχος μου. 

Helloooooo!!! As  I have told you this month has Christmas spirit. Have you decorated your house? I have already started and I decided to make some things on my own for my home's decoration and I 'll show you all of them. Let's begin with my Christmas wreath of paper. It was very easy and exactly what my wall was needed. 


Πιστεύω οτι η περιγραφη είναι περιττη καθως στις φωτογραφιες φαινεται ακριβως βήμα-βήμα οτιδήποτε έκανα.Εγώ ήθελα πολυχρωμο στεφάνι για αυτο και χρησιμοποιησα σελιδες απο ενα παλιο περιοδικο.Εσεις μπορειτε με οτι χρώμα χαρτι θέλετε!

I believe that description is useless because in photos I show you whatever I did step by step. I wanted colorful wreth so I used pages of an old magazine. You can use whatever paper you want! 












  Ηταν γρήγορο και δεν μου κοστισε τιποτα. Πως σας φαίνεται? Θα το δοκιμάσετε? Περιμενω τα σχολια σας με την γνώμη ή τις απορίες σας!! Φιλακιαααα!! 

It was quick and it costs me nothing. What do you say? Would you try it? I am waiting your comments expressing your opinion or questions!! Kisseeeeees!! 

12 comments:

  1. This is such a neat DIY project!

    Lauren,
    http://www.atouchofsoutherngrace.com/

    ReplyDelete
  2. Ωραία ιδέα και ξέρεις σκέφτομαι οτι μπορεί να γίνει όλο το χρόνο, όχι μόνο τις γιορτές.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστω πολυ!! Ναι δεν εχεις και αδικο!! Ειναι αρκετα ομορφο!!

      Delete
  3. This is amazing! I just might try it, with using the red coloured paper :) Thanks for sharing this wonderful and creative idea :)
    If you'd like to follow each other (gfc, bloglovin), just let me know. xx

    Maja
    http://modern-muffin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Great DIY.

    fashion-sage.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. θα στολισω αυριο , μου αρεσε η ιδεα σου , και θα προσπαθησω να το φτιαξω να τα καταφερω (γιατι δενπιανουν και πολυ τα χερια μου) θα σου στειλω φωτο!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναιιιιι!! Πιστευω θα σου πετυχει ,ειναι πολυ ευκολο!!! ΠΕριμενω την φωτογραφια σου!!!

      Delete
  6. Amazing!!!
    xoxo

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    ReplyDelete