11.2.14

2 LOVELY DESIGNS!!!

Γειά σας ονειροπολες μου!!! Τον προηγούμενο μήνα ήμουν πολυ απασχολημένη.Για αυτό τον λόγο δεν πόσταρα για τόσο καιρό! Ο υπολογιστής μου δεν άνοιγε, είχα εξετάσεις στο πανεπιστήμιο,πήρα το πτυχίο των υπολογιστών κτλ! Εχω για σας δύο ακόμα σχέδια που έκανα στα νύχια μου αυτό τον μήνα. Ποιά είναι η γνώμη σας???

Hello my dreamers!!! Previous month was very busy.That's why I haven't posted for so long time! My computer didnt open, I had exams to my university,took my computer degree etc! I have for you two more nail designs that I made this month. What's your opinion???






                                      

10 comments:

  1. Τι τέλεια που είναι!!!! Ειδικά τα πουά!!!!
    Kisses!!!!
    ~Chicates~

    ReplyDelete
  2. Συγχαρητήρια για το πτυχίο!!!
    Αλλά και για το ταλέντο σου στα νύχια!
    Φιλιάαα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστω πολυυυυυυ!! Φιλακια πολλα!

      Delete
  3. πολύ ωραία σχέδια! και εγώ μέσα στα διαβάσματα είμαι!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστω πολυ!! Κουραγιο και στις δυο μας και καλη επιτυχια!!

      Delete
  4. Πολύ ωραία σχεδιάκια!Ειδικά το πρώτο!Μπράβο!

    ReplyDelete
  5. Really loving the nail art. There are some great heart nails around at the moment

    ReplyDelete